Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

20 Nisan 2008 Pazar

F 16 Uçak Oyunu İndir


Uçak oyunu sevenler için mükemmel bir oyun

1.Oyunu bilgisayaranıza yükleyin

2.c/program files/novalogic ten oyuna girin

3.quick missiona tıklayın accepte tıkkladıktan sonra orada loadout var oradan uçağınızın cephanesini ayarlayabilirsiniz..

4.cephanenizi ayarlayın ve accept deyin birdaha accepte basın ve oyuna girdik

OYNANIŞI:
Oyuna girdikten sonra karşına bir pistte bir uçak gelecek uçağın motorunu açmak için BACK SPACE tuşuna bas.böylece motoru sonuna kadar açmış olursun..

uçak iyice hızlanınca aşşağı ok tuşuna bas ve uçağı kaldır,yön oklarından uçağı hareket ettirebilirsin..
Z tuşundan ve C tuşundan ateş edebilirsin,space(boşluk) tuşundan füze atabilirsin..
G harfinden iniş yapmak için uçağın tekerleklerini açabilirsin..
5'ten (sağ taraftaki değil sol taraftaki 5) uçağı indirmek için uçağın motorunu kapatabilirsin..
AYRICA F1 F2 F3 F4 ten kameranı değiştirebilir sağ taraftaki 1 2 3 4 5 6 7 8 9 tuşlarından uçağı inceleyebilirsin..

AMAÇ:
İster düşman uçakları bul vur.ister kafana göre gez uçakla

hadi kolay gelsin oldukça zevli bi oyun...

Umarım açıklamalarım yeterli olmuştur.Alıntı değildir.Kurulumda veya oyunda sorun yaşayanlar sorularını sorabilirler.

Direct Download Link

34 yorum:

ateş dedi ki...

tşk ler bu oyun cok ıyı geldı ya ellerıne saglık

Adsız dedi ki...

indircez inşlh

Adsız dedi ki...

bu oyun çok güzel teşekkür ama bu oyun bende var indirmeme gerek yok benim

Adsız dedi ki...

iyi yükleniyor hızlı

Adsız dedi ki...

cok tesekkurler guzel oyun gercekten saolasın

Adsız dedi ki...

bu oyun harika birşey süper

Adsız dedi ki...

gzl

Adsız dedi ki...

teşekkurler

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

VAYBE GÜZELMİŞ

Adsız dedi ki...

oyun çok güzel ama air guard bundan daha güzel

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Gsl bi oyun tskrlR..

Adsız dedi ki...

işşalah güzel oyundur

Adsız dedi ki...

ben hep füze atmaya çalışıyorum olmuyor





NEDEN

Adsız dedi ki...

çok güzle bence

Adsız dedi ki...

bnce çok güzel tam bana göre ha gerçek habu :]

ilhan dedi ki...

teşekkkürler dostum daha önce oynamıştım güzel oyun doğrusu küçük bi hatırlatma inişe geçerken flatları açmak gerekiyor bi tuşla yapıyodum ama hatırlamaıyorum şimdi

Adsız dedi ki...

arkadaşlar indirdim çok güzel bi kere uçağın tekini vurmuştum ama geri geri gitti bana çarptı ve ben de yere çakıldım ama o da çakıldımı görmedimpotog

Adsız dedi ki...

gerçekten çok güzel bir oyun...

Adsız dedi ki...

eed iyi ve hızlı iniyor ellerinize sağlık

cerberus snıper dedi ki...

uçak oyunlarına bayılıyorum bu pcdeki 29 oyun olacak

Adsız dedi ki...

Güzel bir oyun ama uçtuktan sonra tekrar yere inemiyorum patlıyo.

Adsız dedi ki...

süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

teşekürler admin abi

reddewil dedi ki...

oyunu indiriorum inşallah çalışır

Adsız dedi ki...

oyun güzel de oyun esnasında haritaya bakamıyoz mu ya oyun esnasında haritayı açamıyorum

can dedi ki...

güzel olmuş hll olsun

Adsız dedi ki...

tsk.ederiz ama yanlız bu düsman'a yaklastığımız zaman ne füze atabiliyorum nede ateş edebiliyorum. o Radarın içine girdigin zaman zaten çok yaklasmıs oluyorum. o sırada füze atmak istiyorum ama olmuyor space tüsüna basıroyurum yine olmuyor.. ve en sonda vuruluyorum zaten.. Bna Yardımcı olabilirmisin ?

Adsız dedi ki...

Yaw oyun güzelde belirli müddet sonra kendiliğinden yere düşüo :(

Adsız dedi ki...

bu oyunu indirmek istiyorum

Adsız dedi ki...

OYUNU İNDİRİYORUM İNŞALLAH GÜZELDİR UÇAKLARLA ARAM İYİDİR

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık güzel bir oyunmus teşekkürler.

Adsız dedi ki...

İndiriyoruz inşallah güzeldir.